miercuri, 19 noiembrie 2008

Andrei Munteanu, frate! Şef de an.





Lucian Mândruţă a scris un editorial în Saptămana Financiară în care menţionează şi laudă campania mea electorală. Îi mulţumim cu toţii pentru interes şi ne pare rău că nu e student; l-am fi așteptat la vot pe 25 noiembrie.

"Cam așa arăta cea mai bună reclamă pe care am văzut-o în campania asta.", scrie Mândruță. "O găsiţi, sub formă de afiș tras modest la imprimantă alb-negru, în FJSC, școala de jurnalism unde mă aflu în treabă o dată pe săptămână. Sunt alegeri, vedeţi dumneavoastră, și acolo unde chestia asta chiar contează, adică în mediul universitar."

8 comentarii:

Anonim spunea...

esti piticu' cel mic... Vai ce mi-a placut replica aceea la Halloween...Te-as vota dar nu masi sunt boboc.

De ce pana mea ai pus blogul pe blogspot? e cel mai kkcios suport de bloguri

Anonim spunea...

1. schimba-te pe wordpress.com.
2. Sper ca nu-i doar un blog de campanie electorala. Adica, da... sa vedem activitate si postari si dupa ce vei fi ales.
si 3. Bafta!

Andrei-Costel spunea...

1.momentan, asta este doar blogul de campanie, care ,ulterior, va fi transformat intr-un blog al anului pe wordpress, daca voi deveni sef de an. acum am ales varianta asta pentru ca este mai rapida.

2.sandy, mersi pentru sustinere!:)

3.reb3lle21, cu siguranta va exista un blog al anului pe care va fi activitate. mersi pentru interes!

Anonim spunea...

de ce seamănă atât de mult campania ta cu cea de promovare a radio Zu?

e un model foarte bun, recunosc. dar, mai multă originalitate, frate! :-P

în orice caz, se vede că n-ai concurență. sunt convins că vei ajunge la putere :-P

Andrei-Costel spunea...

alezzu, raspunsul este unul foarte simplu. voi nu ma cunosteati si am profitat de lucru asta. In plus, nici cei de la Zu nu au fost originali, dat fiind ca au preluat modelul. acum, oricum timpul este pierdut, conteaza ce va fi pe 25 noiembrie, cand te astept la vot, cat si ce va urma dupa.Salutari!

Anonim spunea...

:-) din păcate sunt anul 2...

Ioneasca spunea...

Sincer tu chiar ai impresia ca daca a scris Balbuta un articol despre campania ta esti zeu sau cum? Stii cum e cu lauda de sine...

Andrei-Costel spunea...

aleena, nu am zis ca sunt zeu. dimpotriva, articolul a fost inspirat de campania mea, si nu de mine ca persoana. am considerat ca este important sa postez acest articol in semn de respect pentru colegii mei dragi care mau sprijinit neconditionat in campanie. Salutari!